Duc de plata

La campanya "UPVers Real Influencers" s'emporta el premi Duc de Plata en el Festival Internacional de Publicitat Educativa EducaFestival

La campanya UPVers Real Influencers?, que cercava impulsar el sentit de pertinença a Alumni UPV per part d'antics i antigues alumnes, ha sigut premiada amb el Duc de Plata en la categoria de Centre Educatiu en el Festival Internacional de Publicitat Educativa EducaFestival.

La campanya premiada pretenia destacar i donar visibilitat a l'esforç i treball constant de persones que s'han format a les aules de la Universitat Politècnica de València, aquelles i aquells Alumni que estan triomfant en el món en el vessant professional i que segueixen vinculats amb la Universitat.

A través d'una campanya integral, on es van combinar accions en línia i fora de línia, es va aconseguir arribar als diferents públics amb una gràfica impactant i donar a conèixer persones anònimes que pel seu treball constant han aconseguit ser autèntiques heroïnes en diferents àmbits de la societat. Aquests llicenciats j llicenciades, malgrat no tenir m’agrades (likes) i ser completament anònims, són els vertaders influenciadors i influenciadores, que converteixen l'ordinari en extraordinari.

Després d'estudiar detingudament l'estratègia de màrqueting i comunicació, es va decidir que era important impulsar el sentit de pertinença a la nostra organització Alumni UPV per part dels antics i antigues alumnes, decisió que finalment va aconseguir augmentar el nombre de persones inscrites a l'organització.

El lliurament de premis va tenir lloc el passat 1 de juny a Madrid. Fins allí es va desplaçar Belén Arrogante, coordinadora d’Alumni UPV, junt amb els socis directors de SBQ Media, l'agència encarregada de la campanya, per a recollir el guardó en un Festival que aposta per la innovació i premia la comunicació creativa, responsable i eficient en el sector educatiu en tot el panorama nacional i internacional.