Estimada Alumni. Estimat Alumni,

La greu situació originada per la pandèmia del coronavirus està forçant les nostres autoritats sanitàries a prendre decisions contundents que afecten el normal funcionament de tota la societat. De les mesures preses, l'autodisciplina en el distanciament social és aquella en què tots i totes podem ajudar. Durant les pròximes setmanes o mesos, tothom haurà de ser més solidari i tolerant davant els notables canvis socials i personals que haurem d'afrontar.

Pel que fa a l'accés a la Universitat, continuarà estant restringit a aquelles persones la presència de les quals siga realment imprescindible. Això haurà de ser així fins que concloga l'estat d'alarma decretat pel Govern. En aquest enllaç podeu veure l'última resolució del nostre rector, el Sr. Francisco Mora: https://www.upv.es/noticias-upv/noticia-11934-nuevas-medidas-es.html

Per això, les oficines d'Alumni estaran tancades i totes les activitats cancel·lades fins a nou avís. Us animem que ens feu arribar suggeriments sobre activitats virtuals que des d'Alumni UPV puguem organitzar. Per exemple, també pot ser el moment de col·laborar amb el programa Mentoria que vam posar en marxa recentment.

Encara que la nostra vida quotidiana també ha canviat, ens esforcem per adaptar-nos a les circumstàncies i per continuar el compromís de servei públic de la nostra Universitat.

Rosa Puchades. Vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació