Nova Junta Directiva Alumni UPV

Des d'Alumni UPV, donem la benvinguda a la nostra nova Junta Directiva.

En l'acte de benvinguda a la nova Junta Directiva per part de Sr. José Capilla, rector de la Universitat Politècnica de València,  també es va fer lliurament de la distinció Alumni Destacada 2021 a Rocío Cortés Grao, llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses i fundadora i directora de MundoArti , distinció que es concedeix a aquells membres d'Alumni UPV que hagen contribu8ït, de forma notòria, a la promoció de la seua imatge i finalitats.

La Junta Directiva estarà formada per:

• Carlos Ledó. President. Enginyer Agrònom en l'especialitat d'Indústries Agrícoles (2001). Fundador i Director d'Idai  Nature.
  • Salomé Cuesta. Vicepresidenta. Vicerectora d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la Universitat Politècnica de València..
  • Ana Muñoz. Secretària. Responsable de la Universitat Sènior UPV.
  • Victoria E. González. Vocal. Graduat en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge (2011). Cofundadora d’IONCLINICS & DEIONIC, S.L.
  • Mercedes Iborra Broseta. Vocal. Enginyera Agrònoma en l'especialitat d'Indústries Agrícoles (1997). CMO cofundadora de VisualNACert.
  • Cecilia Faet García-Peñuela. Vocal. Enginyera Aeronàutica (2010). Airtech Levante S.L. / UPV.
  • Esther Pavía Alacreu. Vocal. Enginyera Industrial i Màster Universitari en Construccions i Instal·lacions Industrials (2015). Directora del Departament de Processos d'Elit (Grupo Pavasal).
  • Carmen Serrano Durba. Vocal. Llicenciada en Informàtica en l'especialitat de Gestió (1988). Subdirectora General de Ciberseguretat. Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions. Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.
  • Zaira Fernández Ortiz. Vocal. Llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses (2013). Directora general de Bancs Sistèmics i Internacionals del Banc Central Europeu (BCE).
  • Sara Gurrea Moreno. Vocal. Graduada en Belles Arts (2017) i Màster en Producció Artística (2021). Cofundadora en Demasiado Estudio.
  • Iván Torres Martínez. Vocal. Graduat en Administració i Direcció d'Empreses (2021).
  • Marcos Lizondo Chardí. Vocal. Arquitecte (2019). Cooperativa d'Arquitectura Crearqció.
  • Enrique Belda Esplugues. Vocal. Doctor per la Universitat Politècnica de València   – ETSECCP (2011). Subdirector general de Sistemes d'Informació i Comunicacions per a la Seguretat en Ministeri de l'Interior.
  • Álvaro Antonio Anguix Alfaro. Vocal. Enginyer Tècnic en Topografia (1999). Associació gvSIG. Director general. Coordinador de la Xarxa CYTED GeoLIBERO
  • Pedro Gerardo Salinas Martínez. Vocal. Arquitecte Tècnic en Execució d'Obres (1992). Subdirector de Treball Final de Grau i Màster, UPV.
  • Óscar Monerris Belda. Màster Universitari en Tecnologies, Sistemes i Xarxes de Comunicacions (2010). Membre de la comissió cientificotècnica del Val Space Consortium en representació de la UPV. Tresorer del COITCV i AVIT.
  • Víctor Pittaluga. Delegat.

Us desitgem el millor per a aquesta nova etapa.