Laia Pérez, guanyadora del premi pel disseny del trofeu als nostres Alumnis Destacats/ades.

Laia Pérez, titulada en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte (2022), ha sigut la guanyadora del premi pel disseny del trofeu que cada any lliurem als nostres Alumnis Destacats.

La convocatòria d’aquest premi estava adreçada a estudiants i Alumnis UPV, tant de grau, màster com doctorat.

S’han rebut 11 propostes d’estudiants i titulats del Grau de Belles Arts, Màster en Producció Artística, Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte, Grau en Tecnologia Digital i Multimèdia i Màster en Arts Audiovisuals i Multimèdia.

La comissió que ha participat en el procés de selecció dels premis la componia: Salomé Cuesta, vicerectora d’Art, Ciència, Tecnologia i Societat; Carlos Ledó, president de la Junta Directiva d’Alumni UPV; Ana Muñoz, secretària de la Junta Directiva d’Alumni UPV; Lea Olcina, delegada d’Alumnes, i Belén Arrogante, coordinadora d’Alumni UPV.

Les persones premiades són:

• Primer premi: Laia Pérez Escrivá (1.000 euros).
  • Segundo premi: Carles Morell Moratal (600 euros).
  • Accèssit: Agathe Pias (200 euros).

• Laia Pérez Escrivá és titulada en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte (2022) i membre d’Alumni UPV Plus (Hi assistirà en línia).

• Carles Morell Moratal és graduat en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes (2021).

• Agathe Pias titulada del Màster en Producció Artística (2022).

Distinció Alumni UPV Destacat/ada

La distinció Alumni Destacat de la Universitat Politècnica de València s’atorgarà anualment a un membre d’Alumni UPV per la seua trajectòria professional i personal, el reconegut prestigi, la labor social i per haver contribuït, de forma notòria, a la promoció de la imatge i fins de la UPV.

Coneix tots els nostres Alumnis UPV Destacats/ades: https://www.alumni.upv.es/es/alumni-destacadoa