Net, ecològic i sostenible

Respecte al medi ambient i compromís social estan darrere d'aquesta iniciativa de la Fundació CEDAT de la Universitat Politècnica de València (UPV), que té com a objectiu la integració sociolaboral de les persones amb diversitat funcional, i que afavoreix d'aquesta manera la seua autonomia i independència personal i social.

Eixut és el servei de llavada ecològica de vehicles que el Centre Especial d'Ocupació CEDAT, dependent de la fundació del mateix nom, ha posat en marxa al campus de Vera de la UPV.

Lavada totalment a mà, amb productes biodegradables i utilitzant un màxim de 3 litres d'aigua, que contribueix a la integració laboral de persones amb discapacitat funcional de la Fundació CEDAT de la UPV.

Quant als preus, varien en funció de la grandària del vehicle. Així, el cost de la neteja exterior del vehicle és de 10 euros en un cotxe utilitari i de 12 euros en un gran, i si se sol·licita el servei complet (que inclou l'exterior i interior del vehicle), els preus són de 25 euros i de 30 en un gran. També es fa la neteja de les tapisseries.

A més, si eres Alumni UPV Plus, tens un descompte de 5 euros en la primera llavada.

En l'enllaç que figura a continuació es pot veure un vídeo de com funciona el servei de llavada ecològica de vehicles:

Horari

Pots deixar el vehicle a partir de les 8 h del matí i recollir-lo fins a les 15.15 h.

Reserves:

• A través de la intranet de la UPV (Serveis / Fundació CEDAT / Cita prèvia ECOwash).
  • Descarregant l'app MiUPV.
  • Telefonant a qualsevol d'aquests números: 963 877 036 i 722 602 366.

Localització

Es troba situat a l'edifici 9 a la caseta groga, al costat del Restaurant El Trinquet.