Alumni UPV obri la convocatòria per a becar estudiants de primer curs amb expedient acadèmic excel·lent i recursos limitats.

Les Beques Alumni UPV 'Non Stop' pretenen ajudar aquell alumnat que destaca pel seu esforç i talent, perquè puguen rebre a la Universitat Politècnica de València una educació de primer nivell. Això significa contribuir a la millora de tota la nostra societat, el benestar de la qual depèn en bona part de la formació dels futurs i futures professionals.

Que res pare a qui vol començar un nou repte!

Beques INECO per a estudiants UPV

INECO, empresa espanyola referent en enginyeria i consultoria de transports, col·labora amb les beques Alumni UPV Non Stop per a l'alumnat de la Universitat Politècnica de València amb una beca de 3.000 euros.

INECO dissenya solucions integrals, innovadores i tecnològiques que han permès avançar cap a un nou model de mobilitat més sostenible i més segura. Amb un equip multidisciplinari de 4.000 professionals, l'empresa és present als cinc continents, on desenvolupa projectes basats en l'aplicació de la tecnologia més avançada i avantguardista.

La beca s'atorga a una alumna o alumne de primer curs de qualsevol grau de la UPV que complisca determinats requisits econòmics. L'ajuda és prorrogable durant tots els cursos del grau, sempre que es reunisquen unes certes condicions acadèmiques i econòmiques.

Des d'Alumni UPV volem que res detinga l’estudiantat brillant per a continuar els estudis.

No esperes més per a sol·licitar la teua beca Alumni UPV Non Stop!

El termini està obert fins al dia 11 de maig del 2023.

Per a més informació, consulta la nostra web: https://becasalumniupv.webs.upv.es/