Ampliar les oportunitats laborals, especialitzar-se, redirigir la trajectòria laboral, accedir a una professió regulada, introduir-se en l'activitat científica o sumar mèrits per a una oposició són alguns dels motius que impulsen a cursar un màster universitari. És una decisió que es pren amb idees clares sobre quin futur es desitja i una major capacitat per a dissenyar una estratègia.

Per a ajudar en aquesta decisió, la Universitat Politècnica de València organitza la Fira de Màsters Universitaris el dijous 12 de maig, de 10.00 h a 14.00 h, a la Casa de l'Alumnat del campus de Vera, amb accés lliure i gratuït. Professorat i estudiants de màster resoldran els dubtes de les persones interessades.

En el marc de la Fira de Màsters Universitaris, la UPV també organitza xarrades i seminaris informatius en línia sobre cada màster, que es desenvolupen del 5 al 19 de maig.

La programació completa de les xarrades i la relació dels màsters que participen en la fira està disponible en la web http://www.upv.es/encuentra-tu-master-universitario/index_v.html

Formació excel·lent i matrícula pública

La Universitat Politècnica de València, la millor universitat tecnològica d'Espanya segons el rànquing de Xangai, és l'opció que trien milers de persones per a definir el seu futur professional. A la UPV troben prestigi, qualitat docent, pràctiques en empreses de primer nivell i oportunitats internacionals. En definitiva, nous horitzons.

La universitat valenciana disposa d’una oferta de prop de 90 màsters universitaris, en àmbits com la producció, la innovació i el disseny industrial; la informàtica, les telecomunicacions i la intel·ligència artificial; la construcció civil i l'arquitectura; l'eficiència energètica; la gestió ambiental, marina i forestal; la innovació en agricultura, ramaderia i aqüicultura; l'organització i gestió empresarial; la comunicació; la cooperació al desenvolupament; la creació, conservació i gestió artística i cultural…

A més, el preu de matrícula dels màsters i dobles màsters que ofereix la Universitat Politècnica de València està regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Això fa que el seu cost siga més ajustat. D'altra banda, si es cursa un màster universitari, es pot optar a beques que atorga l'estat, la Generalitat Valenciana o la mateixa UPV.