T’agradaria participar en el programa de mentoria de la UPV?

Té com a objectiu que persones titulades de la Universitat Politècnica de València, de forma voluntària i segons la seua experiència professional, donen suport en la seua carrera laboral, compartisquen el seu coneixement i oferisquen assessorament personalitzat sobre un determinat sector, bandes salarials, mercat laboral, etc. a estudiants d'últim curs i persones acabades de titular de la UPV.

A qui va dirigit?

Mentorats i mentorades

Estudiants d'últim curs i persones acabades de titular amb un màxim de dos anys de graduació.

Mentor

Persones titulades amb més de cinc anys de graduació.

Requisits per a ser mentor o mentora

• Ser titulat o titulada de la Universitat Politècnica de València.
  • Amb més de cinc anys de graduació (en cas de tenir menys anys d'experiència, es valora la vàlua de cada persona candidata).
  • Ser una persona amb iniciativa.
  • Ser una persona solidària.
  • Tenir moltes ganes d'ajudar i orientar altres persones.

Emplena el formulari

Més informació en: https://www.alumni.upv.es/vl/col-labora/mentoria

Requisits per a ser mentorada o mentorat

• Ser estudiant d'últim curs o persona acabada de titular amb un màxim de dos anys de graduació.
  • Tenir ganes d'aprendre d'altres persones que van estudiar a la mateixa universitat i que ara ocupen llocs rellevants.
  • Voler conèixer un poc millor el mercat laboral actual.
  • Voler resoldre dubtes i incerteses laborals sota el guiatge de persones titulades que probablement van tenir els mateixos problemes en acabar la carrera.

Emplena el formulari

Més informació en: https://www.alumni.upv.es/vl/col-labora/mentoria

Característiques de les sessions

Les característiques de les sessions són:

• Sessions per mentora o mentor: 2 amb cada persona mentorada.
  • Cada sessió té una duració d'1 hora.
  • Duració de la mentoria: 3 mesos.
  • Nombre màxim de persones mentorades per mentor o mentora en cada convocatòria: 2
  • Les sessions es realitzen on i quan les dues parts convenen.
  • Poden realitzar-se per Skype, Hanghout o similar.

Aquestes són les característiques del programa bàsic i que comptaran amb el seguiment d'Alumni UPV; si arriben a un acord i veuen necessàries més reunions, s’ha de comunicar a Alumni UPV per al posterior seguiment i valoració.

Posteriorment es realitza una avaluació de les sessions.