PROGRAMA MENTORING D’ALUMNI UPV

ALUMNI UPV
+80 MENTORS PROFESSIONALS

BENEFICIS PER A MENTORS

• Possibilitat d’ajudar altres persones a desenvolupar-se
  • Oportunitat per a transmetre coneixements apresos
  • Obtenció de certificat acreditatiu

BENEFICIS PER A MENTEES

• Coneix tot sobre el món laboral de primera mà
  • Aprén on i com enviar el teu currículum
  • Aconsegueix informació sobre oportunitats laborals
  • Per als doctorands: es convalidarà la participació en el programa amb 5 hores de formació transversal, sempre que no s'haja superat el mínim de formació transversal exigit en el seu programa.
*+0,5 ECTs a estudiants d’últim curs

PARLA L’EXPERIÈNCIA

El programa té com a objectiu que titulats/des de la Universitat Politècnica de València, de manera voluntària i segons la seua experiència professional, recolzen en la seua carrera laboral, compartisquen el seu coneixement i oferisquen assessorament personalitzat sobre un determinat sector, bandes salarials, mercat laboral, etc. a estudiants d’últim curs i acabats de titular de la UPV.

Vols ser?
MENTOR/A

Busquem persones amb iniciativa, solidàries, amb moltes ganes d’ajudar i orientar i que a més complisquen amb els següents requisits:

• Ser membre d’Alumni UPV (és gratuït)
  • Ser titulat/da de la Universitat Politècnica de València
  • Titulat/da amb més de cinc anys de graduació*

*En cas de comptar amb menys anys d’experiència, es valorarà la vàlua de cada candidat

Inscriu-te

GUIA DEL MENTOR

Vols ser?
MENTEE

Busquem alumnes amb ganes d’aprendre de persones que van estudiar en la mateixa universitat, i que ara ocupen llocs rellevants que a més complisquen els següents requisits:

• Ser estudiant d’últim curs o resentment titular amb no més de dos anys de graduació*
  • Estudiar o haver estudiat en la UPV
  • Voler conéixer un poc millor el mercat

*Vàlid també tant per a alumnes de Màster com de doctorand

Inscriu-te

GUIA DEL MENTEE

MEJOR TE LO CUENTAN ELL@S

Gracias al Programa de Mentoring Alumni UPV he vivido una experiencia enriquecedora de la mano de profesionales que me han inspirado, todo ello me ha motivado tanto a nivel profesional como personal. Es un tiempo que aporta valor a la formación, y es una oportunidad increíble que ningún Mentee quiere perderse. ¡Muy recomendable!

Betty Yanet Sarango Jungal

Estudiante del Máster en Planificación y Gestión en Ingeniería Civil de la Universitat Politècnica de València - 2021 - Mentee

Cuando estaba acabando la carrera, me hubiese encantado poder hablar con gente que hubiese acabado hace ya tiempo para que pudiesen contarme sus experiencias. Sin embargo, por aquel entonces, la universidad no ofrecía un punto de encuentro entre alumnos finalizando sus estudios y alumni. Ahora que tal punto de encuentro existe, para mí es un placer poder contar mis experiencias a todo alumno interesado y poder resolver cualquier duda existente, ya que a mí me hubiese encantado tener tal oportunidad.

Elisa Cerdá Doñate

Graduada en Biotecnología - 2014 - Mentora

Tener la oportunidad de formar parte del programa de Mentoring de Alumni UPV y tratar de motivar a un futuro profesional ha sido una experiencia muy enriquecedora. No sólo he podido compartir experiencias y conocimientos con mi mentee, sino también aprender mucho de él

Iván Herrero-Durá

Programa de Doctorado en Matemáticas - 2020 - Mentor

Tras más de 10 años en Alemania, el programa Mentoring me ha ofrecido la oportunidad de volver a retomar el contacto con la UPV, y de la mejor manera, pudiendo compartir mi experiencia vital y profesional con alumnos al comienzo de su andadura profesional. No considero que la mía tenga nada en especial, ni que se pueda aplicar a alguien en concreto, pero ese intercambio siempre es enriquecedor y os animo a formar parte de él.

José David Villena Martínez

Máster Universitario en Ingeniería de Sistemas Electrónicos - 2012 - Mentor