Manuel Llombart, nomenat director general de la Fundació Institut Valencià d'Oncologia (IVO)

Manuel Llombart és titulat del Màster en Enginyeria de Sistemes Assistencials per la Universitat Politècnica de València.

Dos anys després de traspassar la cartera de conseller de Sanitat de la Comunitat Valenciana a Carmen Montón, Manuel Llombart  ha tornat a ocupar el càrrec de director general de la Fundació Institut Valencià d'Oncologia (IVO), que ja va exercir amb anterioritat, des del 2007 fins al 2012, quan va ser nomenat conseller.

Poc després de l’eixida del govern regional va abandonar la política, després de renunciar a l’escó de diputat autonòmic, i es va incorporar a la directiva de l'IVO com a director d'Expansió i Desenvolupament Estratègic.

Llombart és llicenciat en Ciències Empresarials per la Universitat de València i doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials per aquesta institució. Així mateix, té un Programa de Direcció General de l’IESE, un Màster en Tributació per l'Escola d'Economia del Col·legi d'Economistes de València i un Màster en Enginyeria de Sistemes Assistencials per la Universitat Politècnica de València.