Azzahra López és graduada en Enginyeria Tècnica en Disseny Industrial (2007) per la Universitat Politècnica de València. Posteriorment, es va llicenciar en Publicitat i Relacions Públiques, amb honors, a la Universitat Autònoma de Barcelona. A més, va realitzar un curs d'especialització en gestió de la relació amb la clientela (CRM en anglès) en ESIC, on es va titular el 2022 com a entrenadora (coach) per l’ASESCO.

El 2013, Azzahra arriba al hub de BBDO & Proximity, on el seu enfocament es fonamenta en la gran experiència en comunicació digital i marca, tant a nivell nacional com internacional. Amb el temps ha promocionat a l'àrea d'estratègia, fins a liderar l'equip de planificació a nivell nacional. El 2017, va ser seleccionada per a formar part d'un programa internacional d'intercanvi de talents, i va treballar en BBDO WorldWide Nova York.

Actualment, ha sigut nomenada cap de planificació estratègica de BBDO & Proximity, la qual cosa reforçarà l’estratègia de marca, una àrea clau per al grup.