L’activitat s’adreça al col·lectiu Alumni PLUS i als alumnes de C1 dels cursos de valencià i dels grups de conversa de la UPV.

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Servei d’Alumni, organitza el Trivial virtual per Kahoot sobre el coneixement del C1 de valencià, el dijous 20 de maig, a les 16 h, a fi d’ajudar a la preparació de les properes proves d’acreditació de coneixements de valencià.

Els objectius concrets de l’activitat són els següents:

• ajudar a la preparació de les proves amb vista al futur laboral immediat
  • millorar la preparació dels futurs examinands
  • impulsar el coneixement del nivell de suficiència de la llengua (C1)
  • utilitzar l’autoavaluació lúdica com a eina de coneixement

Destinataris

• membres del col·lectiu Alumni PLUS UPV
  • alumnes dels cursos de valencià de C1
  • alumnes dels grups de conversa de C1

Participació

La participació pot ser individual o en equips de dues persones.

Temes de les preguntes

Els temes sobre els quals es realitzaran les preguntes són de continguts lingüisticotextuals:

1. Fonètica i ortografia
  2. Morfologia i sintaxi
  3. Lèxic
  4. Components textuals (adequació, coherència i cohesió)

Obsequis

Els cinc primers classificats (siguen jugadors individuals o en equips) obtindran un manual de text o de consulta lingüística i un portamascareta.

Data i hora

Dijous 20 de maig, de 16 h a 17.30 h

Forma de participació

El Trivial es jugarà per mitjà de l’aplicació Kahoot a través de Teams, amb l’ordinador i/o el telèfon mòbil.

Els passos seran els següents:

• Entre el 17 i el 19 de maig, l’organització programarà en Teams la reunió “Trivial C1 UPV 2021” per al dijous 20 de maig, a les 16 h; crearà els equips participants i enviarà l’enllaç per a unir-se a la reunió.
  • El 20 de maig, dia de l’activitat:
  1. Entre les 15 h i les 16 h, els participants hauran d’unir-se a la reunió de Teams.
  2. L’organització explicarà el funcionament del Trivial virtual amb el Kahoot (https://kahoot.it) i l’ús del Teams durant el joc.
  3. L’organització iniciarà el joc: les preguntes apareixeran en la pantalla (durant 5 segons) i els equips disposaran de 10 segons per a respondre.
  4. Al cap de 60 minuts, l’organització finalitzarà les preguntes i en la pantalla es visualitzarà la puntuació final i els jugadors (individuals o per equips) amb més puntuació.

Inscripció a l’activitat

El termini d’inscripció finalitza el 16 de maig, inclòs.

Les dades d’inscripció necessàries són les següents: nom, cognoms, adreça electrònica i participació individual o en equip (cal posar el nom de l’equip).

Les vies d’inscripció son les següents, segons el col·lectiu:

Les places són limitades. El Servei de Promoció i Normalització Lingüística confirmarà la inscripció per correu electrònic.

20 de mayo de 2021 desde 16:00 hacia  0:00